donderdag 13 december 2012

Waar het allemaal begon

voor de tweede keer
want als kind heb ik meerdere penvriendinnen gehad
maar door De Brievenbus ben ik weer begonnen met het schrijven van echte brieven

en hier zal ik altijd dankbaar voor blijven, want dankzij de brievenbus heb ik nu veel lieve mensen waarmee ik post uitwissel. De meeste leerde ik op een andere manier kennen, maar zonder de brievenbus was dit vuur nooit aangewakkerd. Via de brievenbus stuur ik graag verjaardags en thema post
Ook vind ik het leuk om mee te genieten van anderen die mooie post ontvangen
Zelf ontvang ik zowel graag een mooie brief als creatieve post, wel vind ik het voor een penvrienschap belangrijk dat de brieven persoonlijk zijn en "ergens over gaan". Snel reageren hoeft van mij niet en doe ik zelf ook niet, het heet niet voor niks snailmail :) een slak is langzaam maar blijft wel plakken


2 opmerkingen:

  1. Ik volg je blog nu via bloglovin :) Lijkt me leuk om te zien wat je allemaal krijgt :) Ik moet misschien ook eens vaker post laten zien op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk!!! hoop dat er ook veel van jou bij zit ^_^
      p.s. welke kleur was het neusje?

      Verwijderen