maandag 18 maart 2013

We love post

IMG_4587
vandaag ontving ik een pakketje van Grietje ^_^ wat ik erg leuk vind is dat ze een mooi kaart erbij heeft gedaan waarop meer staat over haar en wat de spullen in het pakketje zijn (dit vond ik zo leuk om te lezen dat ik het de volgende keer zelf ook ga doen) ook zaten er veel zelfgemaakte spullen :D , bedankt voor dit leuke pakketje!!! Grietje heeft haar eigen blog fotootjevandaag die ik na even rond kijken ga volgen :) Grietje maakt leuke foto's van wat ze tegen komt

begin deze maand meldde ik me aan bij dream make share waardoor ik dit leuke pakketje ontving en er inmiddels twee verstuurd heb, door een mail te sturen naar Micki zij gaf me het adres van Leonie en een code die ik moet invullen. De ontvanger geeft de code door en dan kun je ook post ontvangen als je eraan denkt om je eigen adres door te geven, daar was ik beter laat dan nooit mee, gelukkig stuurde Micki mij een herinnering! want ik blijf zo een ding met van die gaatjes erin zo vergat ik ook een foto te maken van de inhoud van de envelop die ik verstuurde, gelukkig plaatste Leonie de post die ze van mij kreeg op haar blog madebylejonie bedankt !

Doe jij al mee?

welovepost1
foto van Leonie

3 opmerkingen:

  1. Oh wat is snailmailen toch heerlijk he? Ik ben er ook vol in gegaan en ben heel blij dat Micki haar postproject is begonnen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja echt snailmail <3
      en een superproject leuk om zo spullen met elkaar te kunnen delen

      Verwijderen