zondag 10 maart 2013

Mijn eerste penvriend was mijn oude buurjongen, ik speelde altijd samen met hem.
Dus toen ik samen met mijn ouders verhuisde was ik ontroostbaar, op een avond kwam mijn vader binnen lopen in mijn kamer en hij vroeg: wat ben je aan het doen? mijn reactie een brief schrijven in het maalicht
het was niet een echte brief meer een tekening want ik was pas 5
daarna penvrienden en vriendinnetjes gekregen van vakanties en via de tina ook schreef ik als tiener een brief naar villa achterwerk die werd geplaatst, een paar jaar was ik te druk met andere dingen in het leven
door livejournal begon ik weer met schrijven totdat ik drukker werd met werken, ging trouwen en een huis kocht vorig jaar mistte ik snaimail en daarom ben ik weer enthousiast begonnen met schrijven ^_^ tot mijn vreugde is het nu een hype en dat is fijn want daardoor zijn er veel mensen die willen snailmailen:
  • ik verstuur post en ben mede beheerder van de rode brievenbus
  • vond nieuwe penvriendinnen via twitter door het winterboek van flow
  • verstuur en ontvang elke maand een foodie penpal pakje
  • kreeg nieuwe penvrienden door mijn oproep in penvriend gezocht op snail-mail.nl
  • verstuurde post via dream make share 
  • ook bij postpapierenzo vond ik meerdere oproepjes van mensen die post willen uitwisselen
  • en last maar zeker not least schrijf ik met mijn zusje en een goede vriendin, ook stuur ik graag snailmail naar andere vrienden en familie
Dus wil je ook gaan snailmailen begin dan vandaag nog er zijn genoeg mensen die met liefde je kaart, brief of mooie pakketje willen ontvangen :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten